Ахырзаман системаһы

                                            Ахырзаман системаһы
     Әғүҙү билләһи минәш шайтанир-раджим.
     БисмиЛәәһир-Рахмәнир-Рахим.
     Аллаһ илсеһе (салләллаһу ғәләйһи үә сәлләм) былай ти:
                                        إِنَّ اللَّهَ لَا يُغَيِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى يُغَيِّرُوا مَا بِأَنفُسِهِمْ
     Иннә Аллааһа ләә йүғәййирү мәә биҡаумиң хаттәә йүғәййирүү мәә биәңфүсиһим
     Ысынлап та, Аллаһ кешеләрҙең хәлен, улар үҙҙәрен үҙгәрткәнсе, үҙгәртмәй. (Ҡөрьән 13:11)
     Пәйғәмбәребеҙ (салләллаһу ғәләйһи үә сәлләм) әйтеүенсә, кешеләр үҙҙәре үҙгәрмәйенсә, уларҙың хәле үҙгәрмәйәсәк. Хәҙерге заманда кешеләр үҙҙәренә оҡшағанса йәшәй. Улар дин һәм иманды бөтөнләй танымай. Улар үҙ эголары теләгәнде генә эшләй. Шул уҡ ваҡытта улар хәлде яҡшыраҡ итергә һәм нимәнелер үҙгәртергә теләгән өмөттә. Үҙегеҙ үҙгәрмәйенсә, хәл үҙгәрмәйәсәк. Сөнки хәҙер кешеләрҙе яҡшылыҡҡа өйрәтмәйҙәр, уларҙы яуызлыҡҡа өйрәтәләр. Яманлыҡҡа өйрәтеп, яҡшылыҡ таба алаһығыҙмы?

     Бөтә донъя бер системала (хөкүмәттәрҙең сәйәси ҡоролошо һәм төҙөлөшө) йәшәй. Улар уны донъя системаһы тип атай. Донъяның бер яғында йәшәһәгеҙ ҙә, икенсеһендә йәшәһәгеҙ ҙә, кешеләр бер рамкаға ҡуйылған. Улар: «Әгәр беҙ етәкселәрҙе алмаштырһаҡ, хәл үҙгәрәсәк» тип уйлай. Әйтәйек, һеҙ өҫтәге кешеләрҙе алмаштырҙығыҙ, ә һеҙ үҙегеҙ ҡайҙан килдегеҙ? Әгәр аҫта кешеләр үҙгәрмәһә, бер нәмә лә үҙгәрмәй һәм был бер ниндәй ҙә файҙа килтермәй. Бер үк стандарт булғанлыҡтан, улар бер үк буласаҡ. Аҫта кешеләр үҙҙәре кеүек үк булғанда, бер нәмә лә үҙгәрмәйәсәк. Шул уҡ система дауам итәсәк һәм шул уҡ хәл һаҡланасаҡ. Әллә түбәндәге кешеләр ниндәйҙер башҡа системанан киләме? Ул бөтә донъяла бер үк. Әгәр улар Айҙан йәки Ҡояштан килһә, был, бәлки, нимәнелер үҙгәртә алыр ине. Әммә әлегә улар бер үк килештә, хатта был хаҡта уйламағыҙ.
     Беҙ барыбыҙ ҙа үҙебеҙҙең эгоға буйһонған кешеләр. Кешеләр бары тик үҙ мәнфәғәттәрен генә ҡайғырта. Улар үҙҙәренең эгоһының данын, аҡсаһын һәм теләктәрен эҙәрлекләй. Улар кешеләрҙең мәнфәғәте тураһында уйламай. Халыҡ өсөн хеҙмәт итергә вәғәҙә иткән кешеләр күп. Әммә мин белмәйем, бәлки, был яңы быуын. Улар, әгәр нимәлер эшләнһә, был хәлде үҙгәртә ала, тип уйлай. Бер нәмә лә үҙгәрмәйәсәк. Система формалашҡан. Ахырзаман аҙағы системаһы урынлаштырылған һәм демократия ла, түңкәрелеш тә, башҡа системалар ҙа уны үҙгәртә алмай.
     Мәһди ғәләйһи үәс-сәләм был системаны үҙгәртә алған берҙән-бер кеше. Ул — Аллаһ системаһын алып килеүсе. Ә хәҙер, был беҙҙең эго системаһы, беҙҙең теләктәр системаһы, беҙҙең оятһыҙлыҡ системаһы һәм әхлаҡһыҙлыҡ системаһы. Донъяла башҡа бер нәмә лә эҙләмәгеҙ. Ҡайһы бер кешеләр яңы нәмәләрҙән файҙа алырға уйлай. Уларҙы ла ҡулға аласаҡтар, борсолмағыҙ. Донъяла бындай хәлдәр күп булды.
     Ғосман империяһынан һуң беҙ хәҙер Джабабира заманында йәшәйбеҙ. Был ваҡытты беҙҙең изге Пәйғәмбәр ﷺ телгә ала. Джабабира дәүере — был ҡанһыҙлыҡ дәүерен аңлата. Кем мәрхәмәтһеҙлек күрһәтә? Беҙ барыбыҙ ҙа, өҫтә ултырғандар ҙа һәм түбән ҡатлам да йәшәгән кешеләр, бөтә донъяла шулай.
     Бер кем дә уның теге йәки был эште башҡарыуында бер кемде лә ғәйепләргә тейеш түгел. Был беҙҙең хәл. Беҙ үҙебеҙ үҙгәрмәйенсә, башҡалар үҙгәрмәйәсәк. Аллаһ беҙҙең хәлебеҙҙе үҙгәртһен. Ул Сахибты ебәрһен. Башҡа өмөтөбөҙ юҡ. Беҙ башҡа бер кемгә лә өмөт итмәйбеҙ. Һайлауҙар, түңкәрелеш йәки башҡа берәй нәмә уны үҙгәртә алыр тип өмөтләнмәгеҙ.
Аллаһ беҙгә Үҙенең тура юлды күрһәтеүсеһен ебәрһен тип доға ҡылығыҙ. Шул саҡта ғына беҙҙең хәл үҙгәрәсәк. Хатта йөҙ президент власы булһа ла, улар бер нәмәне лә үҙгәртә алмаясаҡ. Аллаһ беҙҙең хәлебеҙҙе үҙгәртһен. Был хаҡта ҡайғырмағыҙ. Хәҙер бының өсөн шул ваҡыт. Һәр нәмәнең үҙ ваҡыты бар. Хәл ни тиклем насарайһа, Аллаһ уны шул тиклем тиҙерәк еткерә. ИншаАллаһ.
     Мәһди саллаАллаһу ғәләйһи үәс-сәләм килгәс, ҡотолоу килә. Аллаһ беҙгә уны мөмкин тиклем тиҙерәк ебәрһен. Һәм беҙ уны һаулыҡ үә сәләмәтлектә ҡаршыларға насип итһен, иншаАллаһ.
     Үә мин Аллаһ әт-Тауфиҡ. Әл-Фатиха. Шейх Мехмет әфәнде, Сөхбәт, 11.09.2021 йыл.

     Сайт авторынан: Күҙ аллауыбыҙ буйынса, бөгөнгө боҙоҡ йәмғиәт йәшәйешенең аҙағы шашыуын күрәбеҙ. Быны улар һуғыш ярҙамында ла йәшерергә теләне, уныһы килеп сыҡмағас, тағы ла матур алдашыуҙар һәм ялғандар менән дауам итмәкселәр. Хатта бер береһен ҡыҫырыҡлап донъя малын ҡабаттан бүлешергә тиеп, национализацияға тотондолар. Өҫтә ултырғандарҙың үҙ ара ғауғаһын тиҙҙән үҙ күҙҙәребеҙ менән күрәсәкбеҙ һәм уның һөҙөмтәләрен елкәләребеҙҙә татырға тура киләсәк. Былар: хаҡтарҙың ныҡ артыуы, инфляция, бөлгөнлөк, аслыҡ, илдәрҙең тарҡалыуҙары, үҙ ара һәм туған ара дошманлыҡтар, ҡан ҡойоуҙар һәм Аллаһының беҙгә ебәргән тәбиғи әфәт-ғәрәсәттәре...
     Бөгөнгө Иблис ҡоллоғандағы йәмғиәт бик тиҙҙән ҡолар, уның урынына либерал демократтар килер, иң башта күп нәмә вәғәҙә итерҙәр һәм эшләрҙәр, әммә тағы ла барыһы ла «по заколдованному кругу» барыр. Республикаларҙың һәм өлкәләрҙең тарҡалыуын булдырмаҫ өсөн көс ҡулланырҙар, сөнки Мәскәү һәм Петербург халҡын ашатыр өсөн башҡа милләт халҡын ҡоллоҡта тотоу кәрәк буласаҡ. Урыҫтар «Беҙ бөйөк халыҡ», әрмәндәр «Беҙ боронғо халыҡ», йәһүдтәр «Беҙ аҡыллы халыҡ» тип ҡысҡырырҙар...